Kurban Bayramı için ek seferler hazır; otogarda yoğunluk Cuma akşamı başlayacak, bilet bulmak zorlaşabilir.
Kurban Bayramı tatilinin 9 gün olarak belirlenmesiyle birlikte, 15 Temmuz Demokrasi Otogarı’nda yoğunluk için hazırlıklar tamamlandı. Şehirlerarası otobüs firmaları, 22 Mayıs Cuma günü itibarıyla yolcu sayısında artış beklediklerini duyurarak ek seferler düzenlediklerini açıkladı. Şu an için otogarda sakin bir atmosfer hakimken, Cuma akşamından itibaren yoğunluğun artması öngörülüyor. Otobüs firması temsilcileri, yolcuların mağdur olmaması adına gerekli önlemleri aldıklarını belirtti. Artan akaryakıt maliyetlerine rağmen bilet fiyatlarının makul seviyelerde tutulmaya çalışıldığı ifade edildi. Firma yetkilisi Serkan Apaydın, Cuma gününden itibaren yoğunluğun başlayacağını ve bilet bulmanın zorlaşacağını vurguladı. Ayrıca, 19 Mayıs tatilinin yolcu sirkülasyonuna etkisinin sınırlı olduğunu aktardı. Bilet fiyatları ise bu yıl geçen yıla göre artış gösterdi. Örneğin, Karabük’e bilet fiyatı 800 liradan 1000 liraya yükseldi. Diğer yandan, Diyarbakır ve çevre illere sefer düzenleyen firmalar da yoğunluğun erken başladığını belirterek, günlük ek seferler düzenlediklerini açıkladı. Yolcu taşımacılığı yapan firmalar, fiyatlarının makul olduğunu ve vatandaşların mağdur olmaması için ellerinden geleni yaptıklarını dile getirdi.











