Kocaeli’de İnşaatta Düşme Olayı: İki İşçi Yaralandı

Kocaeli’de İnşaatta Düşme Olayı: İki İşçi Yaralandı

Kocaeli’de inşaatta düşen iki işçi hastaneye kaldırıldı, polis olayla ilgili inceleme başlattı.

Kocaeli’nin Körfez ilçesinde bir inşaatta meydana gelen düşme olayı sonucunda iki işçi yaralandı. Olay, Güney Mahallesi Kazım Karabekir Caddesi üzerindeki beş katlı bir inşaatta gerçekleşti.

Edinilen bilgilere göre, işçiler dış cephe sıva ve mantolama işleri yaparken, iskele üzerinde dengelerini kaybettiler. Bu sırada, işçilerden biri ikinci kattan doğrudan zemine düşerken, diğeri birinci kattaki balkon kısmına düştü.

Yaralanan işçilerin yardımına ilk olarak çalışma arkadaşları koştu. Olayın ardından, durum 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi ve kısa sürede sağlık, itfaiye ve polis ekipleri olay yerine sevk edildi.

Yaralılara İlk Müdahale

Sağlık ekipleri, olay yerinde yaralı işçilere ilk müdahalelerini gerçekleştirdi. Daha sonra, ambulanslarla Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldılar. Yaralıların sağlık durumları hakkında henüz net bir bilgi verilmedi.

Polis İnceleme Başlattı

Olayın ardından, polis ekipleri iş kazasıyla ilgili detaylı bir inceleme başlattı. İnşaat alanında yapılan çalışmaların güvenliği ve işçi sağlığı konularında gerekli önlemlerin alınıp alınmadığı araştırılıyor.

Bu tür kazaların önlenmesi için inşaat sektöründe güvenlik standartlarının artırılması gerektiği vurgulanıyor. Yetkililer, işçilerin çalışma koşullarının iyileştirilmesi ve güvenli ekipmanların kullanılması konusunda daha fazla dikkat edilmesi gerektiğini belirtiyor.

Olayla ilgili gelişmelerin takip edileceği ve yaralı işçilerin sağlık durumları hakkında güncel bilgiler paylaşılacağı ifade edildi.

İlgili Haberler