Giresun’daki trafik kazası sonrası yaşanan darp olayında sanığa 11 yıl hapis cezası verildi.
Giresun’un Keşap ilçesinde meydana gelen bir trafik kazası sonrasında yaşanan kavga, bir kişinin ölümüne yol açtı. Bu olayla ilgili olarak yargılanan sanığa, mahkeme tarafından 11 yıl hapis cezası verildi.
Giresun 3. Ağır Ceza Mahkemesi’nde gerçekleştirilen duruşmaya, tutuklu sanık İ.İ. ve maktul Abdullah Coşkun’un eşi Hanife Coşkun ile oğlu katıldı. Sanık hakkında, “kasten öldürme” suçundan müebbet hapis cezası talep edilmişti.
Duruşma sırasında tanıkların ifadeleri alındı. Hanife Coşkun, sanığın en ağır cezayı almasını istediğini belirtti. Cumhuriyet savcısının mütalaasının ardından sanık avukatı savunma yaptı.
Olayın ardından mahkemeye çıkarılan sanık, yaşananlardan dolayı duyduğu üzüntüyü dile getirerek, “Kendimi koruma refleksi ile hareket ettim. Çok üzgünüm, başsağlığı diliyorum.” şeklinde konuştu.
Mahkeme heyeti, duruşmaya verilen aranın ardından kararını açıkladı. Sanık, “kasten yaralama neticesinde ölüme sebebiyet verme” suçundan 11 yıl hapis cezasına çarptırıldı.
Abdullah Coşkun’un avukatı Mutluay Çelik, kararın istinaf ve Yargıtay süreçlerine taşınacağını belirtti. Çelik, “Maalesef kamuoyunun vicdanının rahatlamadığını düşünüyorum.” ifadelerini kullandı.
Olayın detaylarına bakıldığında, 16 Kasım 2025 tarihinde İ.İ. yönetimindeki otomobil ile Abdullah Coşkun’un kullandığı aracın, Karadeniz Sahil Yolu’ndaki Karakoç kavşağında çarpıştığı görülüyor. Kazanın ardından çıkan kargaşada ağır yaralanan Coşkun, Giresun Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılmış ancak kurtarılamamıştır.
İstanbul Adli Tıp Kurumu tarafından hazırlanan raporda, maktulün trafik kazası, tartışma ve darp olayı ile ölümü arasında tıbben bir illiyet bağı olduğu belirtilmiştir.











