Kocaeli’deki inşaatta iki işçi düştü, sağlık ekipleri yaralıları hastaneye kaldırdı, inceleme başlatıldı.
Kocaeli’nin Körfez ilçesinde bir inşaatta meydana gelen düşme olayı sonucunda iki işçi yaralandı. Olay, Güney Mahallesi Kazım Karabekir Caddesi’nde bulunan beş katlı bir inşaatta gerçekleşti.
Edinilen bilgilere göre, işçiler dış cephe sıva ve mantolama işlemleri sırasında iskele üzerinde çalışmaktaydılar. Çalışma esnasında, işçilerden biri dengesini kaybederek ikinci kattan yere düştü. Diğer işçi ise birinci kattaki balkon kısmına düşerek yaralandı.
Olayın ardından, yaralı işçilerin yardımına ilk olarak çalışma arkadaşları koştu. Durumun acil sağlık ekiplerine bildirilmesi üzerine, olay yerine sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekipleri, yaralı işçilere olay yerinde ilk müdahaleyi gerçekleştirdi. Daha sonra, yaralı işçiler ambulanslarla Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Polis ekipleri, iş kazasıyla ilgili detaylı bir inceleme başlattı. Olayın nedenleri ve iş güvenliği önlemleri üzerinde durulacağı belirtiliyor.
İnşaat sektöründe iş kazalarının önlenmesi için gerekli tedbirlerin alınması gerektiği vurgulanıyor. Yetkililer, benzer olayların yaşanmaması için iş güvenliği eğitimlerinin önemine dikkat çekiyor.
Olayla ilgili gelişmelerin takip edileceği ve yaralı işçilerin sağlık durumlarının güncelleneceği ifade edildi.











